<$BlogRSDURL$>

Thursday, May 18, 2006



Is It Possible?

Ισως πρέπει να γίνει μια γενική ανάκληση όλων ανεξεραιτως των αδειων παντός τύπου εστιατοριων ταχυφαγείων εως και απλων και σιχαμερων οινομαγειριων τα οποια φιλοξενουν ανα τους αιώνες πτωχούς φοιτητες, ασημους ποιητες, ελασονες ζιγκολο και συνταξιούχους με σίγουρο και λιαν εγγυς μέλλον!

Ο καθένας θα μπορουσε να σκεφτεί έτσι παράδοξα, έτσι ασύμετρα. Φτανει να βρισκόταν στη θέση που βρέθηκα εγω. Κι αν τώρα αποφάσισα να μιλήσω ανοιχτα για ο,τι μου συνέβη, είναι γιατι η ιστορία εξελισσεται παντα, δεν ειμαι νεκρός, έχω μια θέση στον ήλιο όποια κι αν ειναι αυτή! Τώρα είναι η ώρα να μιλήσω για να μάθουν όλοι αυτο που δε φαντάζονται. Κι αν επιχειρήσουν κάποιοι να εμποδίσουν την αφήγηση ας μη χάνουν το χρόνο και το χρήμα τους. Ξέρουν κι αυτοί όπως κι εγω οτι κανεις δε θα πιστεψει αυτά που θα διαβάσει κι αν στο τέλος ερωτηθουν όσοι κόπιασαν σε τούτη την τοποθεσια μάλλον θα θεωρουν τον γραφοντα γραφικό ή κάτι ανάλογο διόλου κολακευτικο.

Κανεις δεν κινδυνευει να αποκαλυφθει απο τις αποκαλύψεις μου! Γιατι απλουστατα κανεις δε θα με πιστεψει. Αυτή είναι η σπουδαία μεθοδος εκεινων που πασχίζουν να μετατρέψουν τον άνθρωπο σε φθηνο δουλο!

Αυτά που απεργάζονται ειναι τόσο εξωφρενικά που δύσκολα γλυτωνει κανεις τη γενική αποδοκιμασια σε περιπτωση απροσεκτης σημοσιευσης τους. Για το λόγο αυτό αλλα και για λόγους άνεσης και ασφάλειας η ιστορία αυτή γράφτηκε μετα απο μελέτη ετων και προσμονη αλλων τόσων.

Ελπιδα μου είναι να γλυτωσουμε όλοι. Ενας τροπος είναι να φυγουμε πριν ξεσπασει η φονικη καταιγιδα. Ενας αλλος ειναι να κάνουμε τα πάντα ωστε να ξεσπασει αλλου η καταιγίδα. Μια τριτη και πιο δραματική εναλλακτικη λυση ειναι να μεινουμε όλοι με σταυρωμενα χέρια στον καναπε μας περιμενοντας τους αν ερθουν να μας παρουν στον κόσμο τους για να υπηρετουμε μεχρι το τελος του συντομου βιου μας τον πολιτισμο τους!

Θα το δεχτουμε;

Προσδεθειτε και περιμενετε το επομενο τευχοσ με το πρωτο επεισοδιο της

"Κινεζικης Κρεπας"


Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?